גן הפרחים בדובאי אטרקציה שאסור לפספס

גן הנס או בלועזית המיריקל גארדן הוא הגן הגדול ביותר בעולם בו ישנם 45 מיליון פרחים על שטח של כ-72 אלף מ"ר. מדובר על פרחים מעוצבים המעטרים מונומנטים שונים, שאסור לפספס בסיור שלוקח רק שעה וחצי. כאן תמצאו את כל האינפורמציה על גן הפרחים הקסום.

 

מה רואים בגן הפרחים בדובאי?

לאחר שתרכשו כרטיסי כניסה בקופה הראשית של גן הפרחים בדובאי תוכלו להיכנס למתחם ולהלך בין השבילים או לרכב על כרכרה בתשלום וליהנות ממגוון הפסלים המעוצבים מפרחים. הגן שנפתח ב-2013 מציע מיצגים מדהימים שלא תפסיקו לצלם. תוכלו למצוא דמויות ענקיות של דיסני מפרחים, דיוקן פרחוני של השייח זאייד, מגדל בורג' חליפה צבעוני במיוחד, בתים הפוכים פרחוניים, שדרה של מעברים מלבבות פרחוניים, מטוס של האמירייטס שזור בפרחים, שעונים ענקיים, דמויות אטרקטיביות כמו הגברת הצפה באוויר, אגם, מדשאות ועוד.

 

פעילויות בגן הפרחים

בגן הפרחים ישנן גם פעילויות הכוללות הופעות רחוב, תהלוכות ואפילו זומבה למבקרים לצד בתי קפה קסומים וגלידריות. ניתן גם להגיע בשעות הערב ולהתרשם ממצפה הכוכבים הנמצא במקום ומהפסלים הזוהרים.

 

שיאי הגינס של גן הפרחים

לגן הפרחים יש 3 שיאי גינס מעבר לכך שהוא הכי גדול בעולם. הראשון הוא המטוס של האמירייטס בגודל טבעי המקושט ב-500 אלף פרחים ממינים שונים, השני הוא המיקי מאוס שגובהו 18 מטר והשלישי הוא הגן האנכי בו כמאה אלף פרחים.

 

מתי מומלץ לבקר בגן הפרחים?

גן הפרחים פתוח בעונה מחודש אוקטובר עד אפריל וניתן לבקר בו מדי יום בין 9:00-21:00. בימי שישי ושבת הגן פתוח עד השעה 23:00. מחיר הכרטיס הוא 40 דירהם לילד ו-55 דירהם למבוגר.

 

מה רואים ליד הגן הקסום?

בסמוך לגן הפרחים הקסום נמצא גן נוסף הלא הוא גן הפרפרים הממוזג שגם הוא נחשב לגדול ביותר בעולם. מדובר על שטח של יותר מ-6 דונם בו 45 מינים של פרפרים מכל העולם. הפרפרים עפים בכל האזור וניזונים ממכלי מים ופירות שנתלו עבורם. שם גם תמצאו גלריית אמנות ומוזיאון רק של פרפרים. בנוסף, תוכלו לצפות בסרט נחמד על פרפרים. לפארק זה ילדים עד גיל 3 ובעלי תעודת נכה אינם משלמים.

 

מה חשוב לדעת?

חשוב לדעת שגן הפרחים ממוקם בחלק הדרומי של אל בארסה שהוא אחד הפרברים בדובאי. ניתן להגיע אליו במונית. במקום יש אזורי ישיבה רבים, שירותים, חנויות ועגלות למוגבלי הליכה. בנוסף, בכל שנה הגן משתנה מבחינה עיצובית כדי שהמבקרים ימצאו עניין לטייל בו שוב ולחוות חוויות שונות. כמו כן, אם תהיתם, את הפרחים משקים במערכת תת קרקעית באמצעות מחזור המים על ידי טפטפות וכך חוסכים אנרגיה ומים. משהו שגם הישראלים יכולים ללמוד ממנו. לסיכום, אל תוותרו על ביקור בגן הפרחים בהגיעכם לדובאי.

וורדים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו