הכירו את המתנה הישראלית שכל חבר בחו"ל ישמח לקבל

בישראל אינספור אתרי תרבות, חופים ומאכלים מקומיים עשירים, ואין פלא שאתם רוצים לתת מתנה לחבר מחו"ל אתם תרצו חפש משהו שכולל את כל הדברים האלה ונותן הצצה, ולו הקטנה ביותר לכל הטוב שיש כאן.

אם כך מה המתנה הכי טובה שתוכלו לתת וגם לשלוח בבטחה לחו"ל? כזאת שתעשה את העבודה ותשאיר רושם טוב על המקבל? הנה המתנה שאתם חייבים להכיר כשאתם מחפשים מתנה ישראלית לשלוח לחבר שלא גר בארץ.

 

  1.     אלבום פנורמי של נופיה של ישראל

צילומים מדהימים של 360 מעלות התופסים את יופיה הקסום של ישראל מבעד לעדשה. ספר שובה ומרהיב ביופיו שנותן הצצה קטנה לכל היופי הגלוי והנסתר שיש בארץ ישראל היפה. אלו הן מתנות ישראליות לחו"ל מושלמות. בספר יש תמונות של מעל שבעים אתרים חשובים בארץ, זאת ועוד מצורפים קטעי מידע מרתקים ושנונים יחד עם אפשרות לסיור וירטואלי מדהים. מתנה כזאת לחבר בחו"ל נותנת לו להתאהב בישראל מרחוק, להרגיש מי אתם איפה אתם באים וכמובן עושה לו הרבה חשק לבוא לטייל ולראות בעצמו.

 

  1.     למי זה טוב

חבר מחו"ל זה אמנם טיפה כללי אז עכשיו נפרט. לפעמים צריך לשלוח מתנה עם משמעות, אם זה לקרוב משפחה לכבוד אירוע או אפילו אם אתם מחפשים להדק קשרים בין שותפים עסקיים. אלבום פנורמי המכיל תמונות סיפורים ומידע רב משדר את כל מה שאתם רוצים לשדר. זה היכרות עם ישראל והנוף שלה על ההיסטוריה העשירה הוואי המקסים שלה. אין מי שלא מקבל ספר שכזה יכול להישאר אדיש מול התמונות והאיכות גובהו של המוצר. מתנה זו היא מרשימה ביותר יכולה להתאים לכולם כי מי לא אוהב ספר תמונות טוב. מדובר על שיא האיכות במחיר נוח.

 

  1.     איך שולחים את זה לחו"ל

את האלבום ניתן לרכוש מותאם לשפה האנגלית, כך שלא תצטרכו לדאוג שהמקבל לאל יבין את הספר. בנוסף, יש אפשרויות משלוח דרך אתר הרכישה המאפשרות לכם לבצע הזמנה זריזה בלי כאב ראש מיותר. את המתנה יכולו חבריכם מחו"ל לקבל תוך כמה ימים ואתם תוכלו להיות שקטים שנתתם להם מתנה שתשמר שנים על גבי שנים.

 

  1.     היתרונות המשמעותיים של אלבום שכזה הוא שאי אפשר להתבלבל, זה ברור שזה מישראל וזה מציג את היופי הרב של המקום. אתם בוחרים מתנה שתשאיר רושם רב התקבל באהדה וסקרנות. האפשרות האינטראקטיבית לסיר במקומות דרך סריקת ברקוד היא תוספת חדשה ומעניינת שאין עוד במוצרים כאלה. ספר זה תמיד טוב כי אתם לא רוצים להסתבך עם מה כבר יש לאותו אדם ומה מתאים לו לעיצוב הבית. עם אלבום תמונות אי אפשר לטעות. במקסימום זה יושב על מדף הספרים ואולי באיזה יום חורפי קריר התמונות שי ישראל השמשית והיפה יראו מזמינות מתמיד.

חמש מתנות

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו