הכירו את הקרוזים הנפוצים ביותר לקריביים

היעד הפופולרי ביותר לקרוזים: הקריביים, ולא סתם. איי הפלא הקסומים שבשלהי האוקיינוס האטלנטי מציעים את כל הטוב והיפה שאפשר לבקש. מהם הקרוזים הנפוצים ביותר לקריביים? נזכור רק שהקריביים כוללים למעלה מ-7000 איים, איפה מקובל לטייל? על כך במאמר שלפניכם.

 

הקריביים: נעים להכיר

הקריביים הם האיים אליהם הגיע קולמבוס לראשונה, כשגילה את אמריקה. כידוע, קולומבוס תהה האם מדובר בהודו. הוא קרא לאיים "איי הודו המערבית", וזה פירוש השם קריביים. הקריביים כוללים קבוצה של למעלהמ-7000 איים ואיונים, רובם מקיפים את הים הקריבי מכיוון צפון ומזרח שלו, וחלקם מפוזרים בתוכו.

 

מה הופך את הקריביים ליעד הפופולרי ביותר לקרוזים?

נופים וטבע

האיים המקיפים את הים הקריבי הופכים אותו לים רגוע ושקט במיוחד. האיים עצמם מלאי נופים קסומים, אקזוטיים ועוצרי נשימה. יש כאן מנעד רחב, שנע בין חופי מישור זהובים להרים עמוסי מפלים מסתוריים, ומכל עבר פיסות של ים צלול. הצמחייה בקריביים אקזוטית ומגוונת,עצי דקלים וקוקוס ושיחי פרא יפהפיים. מיני ציפורים נדירות ובעלי חיים מוגנים חיים כאן בשלווה.

 

היסטוריה ותרבות

מה שיפה באיים הקריביים זה שבעבר הלא רחוק רובם נשלטו ע"י המעצמות – אמריקה ואירופה. בגלל ריבוי המדינות ששלטו באזור, נטבעו כאן תרבויות שונות שהתערבו בתרבות הילידים (אלו שקולומבוס פגש בהגיעו לכאן לפני כ-500 שנה). נוצר מגוון מרתק של תרבויות עתיקות ומודרניות, שמרוכזות באזור אחד.

פערי התרובת ניכרים גם בתרבות האוכל. הקולינריה העשירה היא אחת האטרקציות של הקריביים: אתה נע בין אי לאי, ובעצם עובר מעולם לעולם. בכל אי פוגשים תרבות, מסורת, מאכלים לאומיים ומנטליות שונה. כל אלו נוסף לנופים ותנאי השטח המשתנים!

 

אז מהם הקרוזים הנפוצים ביותר לקריביים?

נקודת המוצא הפופולרית ביותר: מיאמי

מיאמי היא נקודת המוצא הפופולרית ביותר לקריביים. כבירת הקרוזים העולמית, מיאמי גאה בלמעלה מ-5 מיליון מטיילים שיוצאים ממנה לקרוזים, מדי שנה! עבור מטיילים רבים, קרוז לקריביים הוא קינוח לחופשה מפנקת בפלורידה או באורלנדו, אך רוב המטיילים מגיעים למיאמי אך ורק כדי להפליג לקריביים.

 

יעד מס' 1: הקריביים המזרחיים

הקריביים המזרחיים הם היעד המושלם למי שאוהב שקט. צ'יל. בטן גב.

אם זה מה שמדבר אליכם בחופשה, חפשו קרוזים לקריביים המזרחיים. בין פורטו ריקו לאנטיגואה תגלו הרבה חופים לבנים, וים שקט ומלאכי. אתם מוזמנים לרבוץ במיטות שיזוף, כיסאות נוח ושלל משטחי רביצה.

 

יעד מס' 2: הקריביים הדרומיים

הקריביים הדרומיים זכו לתואר "בעלי הנופים היפים ביותר", וכשמדובר בקריביים, זאת מחמאה מלהיבה במיוחד. אז אם חשקה נפשכם בנופים מטריפים – יאללה, שוטו על זה. ניפגש בטובאגו, או אולי בברבאדוס?

 

יעד מס' 3: הקריביים המערביים

גן עדן לחובבי הספורט הימי משתרע בין ג'מייקה ואיי קיימן. בואו לצלול, לגלוש, לשחות, לשוט ולהנות. ואל דאגה, גם כאן תפגשו נופים עוצרי נשימה ושקט ממכר. איך אומרים, הכל יחסי.

ספינה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו