המקומות הכי רומנטיים בדובאי

דובאי היא אחת הערים המתאימות ביותר לטיולי זוגות.

היא העיר המאוכלסת ביותר באמירות דובאי, והינה אחת משבע אמירויות החברות באיחוד.

דובאי היא אחת הערים המתוירות בעולם, המציעה נופים מרהיבים, אטרקציות מרגשות שלא תמצאו באף מקום אחר, ואתרי בילוי מפתיעים במיוחד.

מתכננים טיול רומנטי? להלן נקודות היעד שאסור לכם לפספס במסע הזוגי שלכם לדובאי:

 

דובאי לזוגות – היעד המועדף

העיר דובאי כמו נולדה להיות מקום בילוי רצוי עבור זוגות, היא מרכזת בתוכה בניינים יוקרה הצופים אל שקיעות בוערות, חופי ים מפנקים עם חול זהוב ורך, מסעדות הצפות על המים בתנועה עדינה, וכדורים פורחים שכמו נלקחו מציור של אמן יצירתי במיוחד. דובאי מציעה קוקטייל מפעים של מדבר קסום, מגדלי יוקרה, אתרי קניות בקנה מידה לא מוכר ואטרקציות שמזרימות אדרנלין בכמות מוגברת. כרטיס טיסה לדובאי – כרטיס הכניסה שלכם לחוויה זוגית מדהימה. רוצים לדעת עוד? כל המידע מחכה לכם באתר – https://dubai.co.il

 

Dubai Miracle Garden

דובאי מציעה רקע רומנטי להפליא לחוויה שלכם – גן הפרחים הגדול בדובאי. הגן הפרחוני הזה גדל באמצע יבשת מדברית, והוא מוגדר כגן הפרחים הגדול בעולם. היכונו לפגוש ב-72,000 מטר רבוע של 45 מיליון פרחים. גן הפרחים גם מאכלס בתוכו כ-150,000 פרפרים מכ-50 מינים שונים. הצטיידו במוט סלפי כי אתם הולכים להוציא בוק מרהיב: תוכלו להצטלם על רקע שבילי לבבות במספר גוונים, פסלים מעוצבים על ידי אומני פרחים ידועי שם מרחבי העולם וצורות מרהיבות עין. "האהבה היא פרח"- זה, לא אנחנו המצאנו.

 

מגדל בורג' חליפה

אין מקום מתאים יותר לפגישה רומנטית, מאשר בתצפית הקומה ה-148 של המגדל הגבוה בעולם. מגדל בורג' חליפה בדובאי מתנשא לגובה של 800 מטרים, ומציע עמדות תצפית שונות על נופים מעלפי חושים. התצפיות המרהיבות מאפשרות לכם להשתמש בשירותיו של טלסקופ מקצועי עם הסברים על הנוף הקסום הנשקף מן החלונות הקרועים במגדל.

תאמו את זמן העלייה שלכם למגדל, לזמן של שקיעה דובאית עוצרת נשימה, או לעיתוי בו מתבצע מופע המזרקות המפורסם.

 

כדור פורח בשמי דובאי

את החוויה הזוגית שלכם תוכלו למקסם באמצעות רחיפה בכדור פורח מעל פני המפרץ הפרסי, גבולות החוף יוצרים קו הפרדה חד ומרהיב. בכדור פורח תוכלו להתנתק מכל המוכר ולהרגיש במשך פרק זמן קצוב, את האינסופיות של היקום. זו חוויה שחייבים לחוות אותה בשניים. לא תגמרו להחליף חוויות במשך כל התקופה שלאחר מכן!

 

המרינה של דובאי

דובאי מציע  שיט רומנטי על המים, הכולל ארוחה זוגית לאור נרות, בריח של בישום ארומטי. הנופים המתחלפים במהלך המסע יותירו אתכם פעורי פה, ויגרמו לטיול שלכם להיות מענג מאין כמוהו.

 

חופשה רומנטית חוגגים יחד בדובאי

מתכננים נופש זוגי? דובאי תשמח לארח אתכם בסטנדרטים שלא הכרתם לחופשה רומנטית מאין כמוה. יאללה, הגיע הזמן לרכוש כרטיסים! רק אל תשכחו לצלם את הטיול הייחודי שלכם…

חוף ים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו