התרגיל הכי חזק של אמן חושים

הפופולריות של אמני חושים וקוסמים בתקופה האחרונה עולה עד מאוד. אנחנו רואים יותר ויותר ייצוג שלהם בטלוויזיה ופריים טיים ובכך עולה הרצון למופעים של אמני חושים גם באירועים פרטיים. אמני חושים מביאים אלמנטים חדשים למופעים שלהם, כאלה שעוד לא ראינו לפני, אם מדובר על הפתעה מאוד גדולה, ריגוש וכן גם שיתוף של כלל המשתתפים בכל מה שמתרחש על הבמה.

מופע כזה מתאים לכל הגילאים ומספק חוויה בלתי נשכחת לכל הנוכחים. לאמני חושים תרגילים רבים ומגוונים שנעים על סקלה רחבה מאוד של נושאים שונים. יש כאלה שמתעסקים במשחק על הפסיכולוגיה של הצופים ויש כאלה שעורכים קסמים של זריזות ידיים בחפצים.

 

מה כולל מופע של אמן חושים?

מופע של אמן חושים הינו מופע מגוון מאוד ותכניו משתנים מאמן לאמן, מסגנונות שונים, בין מדינות שונות וכדומה. אמן חושים, או בשמו השני מנטליסט, מתעסק בכל מה שקשור למשחקים פסיכולוגיים, פסיכולוגיה קבוצתית, משחקי זיכרון וכדומה. לרוב, אנחנו עדים לאמני חושים בטלוויזיה וזה מה שאנחנו רגילים לראות כשאנחנו חושים על קוסמים בעולם המודרני.

בשנים הקדומות יותר, הקוסמים הפופולריים היו אלה שדווקא מתעסקים בזריזות ידיים, קלפים, עבודה עם חיות וכדומה. למעשה, אמן חושים לא צריך כמעט אף ציוד מלבד אדם אמיץ שירצה לקחת חלק במופע שלו. במופע של אמן חושים תמצאו הרבה תעלולים של ניחושים כביכול.

המטרה העיקרית של מופעים אלו היא לזהות ולנבות את דרך החשיבה והפעולה של המשתתף ובכך להקדים אותו ולחשוף את אשר בחר או חשב. לדוגמה, עבודה זו נעשית לרוב על ידי שאילת שאלות, ואז חשיפה של תשובות המרואיין לפני שהוא הראה אותם לאמן וכדומה. בנוסף, אמן חושים מנוסה יודע לזהות גם אלמנטים מהחיים של המשתתף גם אם לא נעשה כל שאילה עליהם מבעוד מועד.

 

תרגילים מרשימים של אמני חושים

בכדי להיות אמן חושים טוב ואיכותי נדרשות שעות רבות של תרגול ולמידה מעמיקות. מכיוון שמדובר על ידע הקשור בפסיכולוגיה חברתית, פסיכולוגיה אינדיבידואלית ושפת גוף – אין סוף לעומק שניתן להגיע אליו. אמן חושים טוב הוא אמן חושים היודע להערים על הקהל שלו ולזהות אלמנטים מרשימים ואישיים מאוד מהחיים האישיים שלהם שהם שאין שום דרך לאמן לדעת בעצמו.

תרגיל מרשים מאוד של אמן חושים, הוא כאשר הוא מצליח לזהות מספר אישי של בנק, טלפון, תאריכים אישיים, שמות של אנשים קרובים וכדומה. עוד תרגיל מרשים מאוד הוא כאשר אמן החושים מצליח לזהות פעולה של כמות אנשים נכבדת, לדוגמה, לזהות מה ייצרו 200 איש על גבי דף נייר ולגרום לכולם לצייר את אותו הציור.

כאשר הפעולה נעשית על מול קהל נרחב מאוד העבודה של אמן החושים קשה יותר ונדרשת מיומנות נרחבת יותר. למידע נוסף – www.mxgems.com.

איש מוציא קלף משרוול

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו