חיי הלילה של ליסבון – בואו לגלות את המועדונים החזקים בפורטוגל

פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחר מהיעדים החמים ביותר עבור תיירים מישראל.

השילוב של נוף ותרבות אירופאית עם מחירים זולים, הפכו את המדינה למגנט לתיירים רבים.

אחת מהאטרקציות העיקריות של פורטוגל היא חיי הלילה העשירים שלה, בעיקר כשמדובר בליסבון.

במאמר זה, נפרט מעט על חיי הלילה המעולים בעיר, כולל על שלושת המועדונים החזקים בפורטוגל: LUX, MAIN, INCOGNITO.

מועדון ה-LUX

טיול בפורטוגל יפגיש אתכם עם נופים עוצרי נשימה, אוכל טעים, ויין טוב וזול במיוחד. לאחר יום של טיול מושלם, הדבר היחיד שחסר הוא לילה של מסיבה בלתי נגמרת. בליסבון קיימים רחובות שלבים, מרוצפים בפאבים נהדרים עם אווירה מעולה. הפאבים נבדלים זה מזה בסגנון המוזיקה המנוגנת בהם, ואופי המבלים.

בשעה מעט יותר מאוחרת, הגיע הזמן להעלות מעט את הרמה, וללכת לאחד המועדונים המובילים בעיר. בכל מה שנוגע למועדוני ריקודים, אין ולא יהיה מועדון כמו ה-LUX. מדובר באיקאה של מועדוני הריקודים.

המקום מכיל שלוש קומות שלמות, כאשר בכל אחת מהן מתנגנת מוזיקה בסגנון אחר. גג המקום מאפשר להתאוורר באמצע המסיבה, לשאוף אוויר ולנהל קצת שיחה עם האדם עמו אתם רוקדים. הכניסה למקום כרוכה באישור של הסלקטור בכניסה, ותעלה באזור ה-15 יורו, שיומרו בקופונים לשתייה בבר.

כדאי להגיע למקום בסופי שבוע, ושימו לב שהוא מתמלא רק לקראת 3 בלילה.

חשוב להגיע לליל הבילוי שלכם מוכנים לכל מצב, ולשם כך מומלץ להיכנס מראש לאתר  https://kamagrapharm.com.

מועדון ה-MAIN

מועדון מיוחד, מאחר והוא עובר שינוי כמעט בלתי נתפס בין הערב ללילה וחוזר חלילה. בשעות הערב המוקדמות, הקומה העליונה של המועדון היא מסעדה יפנית ענוגה, עם נוף לנהר ואווירה מוקפדת ועיצוב מהמם. בשעות הלילה, כאשר המוני המבלים מתחילים לנהור למקום, האווירה משתנה באופן חד.

שלושת הקומות של המועדון הופכות את עורן לחלוטין, וכל אחת מהן מציעה סגנון מוזיקלי שונה, והמסיבה הולכת והופכת פרועה יותר ככל שאתם יורדים בקומות המבנה, כאשר הקומה העליונה מארחת לרוב מסיבה בסגנון ברזילאי, ובתחתונה ביותר כבר יגיע השלב של הרוק הכבד והטראנס.

ניתן לגשת ישירות מהמועדון אל הנהר להתאווררות. שימו לב שמומלץ מאוד להגיע לא כחבורת בנים גדולה, מאחר והסלקטורים פחות ישמחו להכניס אתכם יחדיו.

INCOGNITO לאוהבי האינדי

סצנת המועדונים בליסבון היא בלתי נגמרת. חלק גדול מהמועדונים בעיר הם מועדונים אשר הייתם יכולים למצוא כמעט בכל עיר בעולם, עם אווירה מחשמלת ומוזיקה עולמית ומוכרת. אם אתם מחפשים חוויה קצת שונה, או אולי התחככות בקהל חוגגים אחר, כדאי מאוד שתלכו למועדון ה-INCOGNITO.

המועדון הוא הבית של מוזיקת האינדי המקומית. המנגינות שמתנגנות בו הם הרבה יותר בסגנון פופ ורוק רך, כאשר הרבה מהיוצרים הם מקומיים ושואפים לחדש ולעשות מוזיקה ייחודית ושונה.

 

ליסבון בלילה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו