מתכנן טיול אחרי צבא? בוא להכיר את דרום אפריקה

הטיולים אחרי צבא הפכו להיות יותר מאשר סתם חוויה, הם הפכו להיות טקס התבגרות ישראלי של ממש.

הטיולים, במהלכם משוחררי הצבא מסיירים בעולם ולומדים להכיר אותו ואת עצמם, יכולים לעיתים להיראות כמו תקליט שחוזר על עצמו.

כל מי שמטייל בדרום אמריקה או במזרח אסיה הולך פחות או יותר לאותם מקומות, באותן עונות.

במאמר זה נכיר לכם יעד חדש ומסעיר, הכירו את דרום אפריקה.

 

היסטוריה מרתקת

דרום אפריקה היא מהמדינות שההיסטוריה המודרנית שלהם עיצבה את תרבות העולם כולו.

עד לפני כמה עשרות שנים, דרום אפריקה הייתה מדינה אשר חלה בה הפרדה גזעית מוחלטת בין לבנים לשחורים. הלבנים, שכללו בעיקר מתיישבים הולנדים ובריטים, שלטו בכל משרות השלטון, בכל הקרקעות החקלאיות ומנגנוני הביטחון. התושבים השחורים היו מחוסרי זכות הצבעה, ואף חויבו להתגורר באזורים מצומצמים ומוכי עוני.

סיומה של ההפרדה הגזעית בדרום אפריקה, נעשה ללא שפיכות דמים, באופן שהתווה את הדרך למדינה החדשה הצומחת ומתעצבת עד ימינו אנו. טיול בדרום אפריקה יפגיש אתכם עם מגוון מרתק של אוכלוסיות.

מעוני מחפיר בכפרים נטושים, ועד חיי לילה וערים מודרניות לחלוטין, שלפני שמגיעים אליהן כדאי מאוד להיכנס לאתר https://kamagrapharm.com, ולראות שאתם מוכנים לייצג את המדינה בכבוד.

 

חיי לילה עשירים

חיי הלילה בערים התוססות של דרום אפריקה, לא יביישו שום מועדון ריקודים במרכז אמריקה. המוזיקה המתנגנת במועדונים השונים היא שילוב של מוזיקת ריקודים מודרניים, עם מוזיקה מקומית, שמשלבת בתוכה מאפיינים אפריקאים מבחינת מקצבים וכלי נגינה.

מעבר למוזיקה, תוכלו למצוא בפאבים והמועדונים בדרום אפריקה מגוון של מטיילים מכול העולם, לצד תושבים מקומיים חביבים ופתוחים. חשוב לשים לב לדרך חזרה אל המלון בסוף ליל היציאה.

הפערים הכלכליים המודרניים בדרום אפריקה הם מהמשמעותיים ביותר בעולם. פערים אלו יוצרים פיתוי שתושבי שכונות העוני כמעט לא יכולים לעמוד בו לשדוד תיירים בעבור כספם. חשוב להקפיד לעלות אך ורק על מוניות מורשות, ובמידת האפשר להזמין את המונית מראש טלפונית.

 

טבע עוצר נשימה

לצד העושר האנושי המרתק, אין כמעט דבר שמושך תיירים לדרום אפריקה יותר מאשר הטבע עוצר הנשימה שלה.

החל מחופי ים יפיפיים, עם חופי חול ארוכים ושפע של דגים ואלמוגים, עד סוואנות עשב אדירות בהן משוטטות החיות הגדולות ביותר בעולם.

במהלך טיול ספארי בדרום אפריקה אתם תרגישו כאילו נכנסתם לאחת מתוכניות הטלוויזיה בערוצי הטבע השונים. תעברו בין עדרי גנו עצומים המלחכים עשב, מאגרי מים שורצי תנינים, וסוואנות מלאות אריות, פילים וקרנפים.

במהלך טיול בדרום אפריקה, אסור להיבהל מההוצאה הכספית על הטיולים בשמורות.

מדובר בסכום כסף גדול יחסית להוצאה הסטנדרטית של תרמילאי ישראלי ממוצע, אבל אין שום ספק שמדובר בחוויה שתיקחו אתכם לכל החיים, ושלא תוכלו למצוא מקבילה לה בשום מקום אחר בעולם.

 

רצועת חוף בדרום אפריקה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו