טיול לחצי האי קמצ'טקה

גאוגרפיה

חצי האי קמצ'טקה הוא חצי אי סיבירי במזרח הרחוק של הפדרציה הרוסית, השוכן על חופו של האוקיינוס השקט. למעשה, האי כל כך מזרחי שהוא יותר קרוב ללאס ווגאס מאשר למוסקבה. קמצ'טקה הוא חלק מ"טבעת האש" המקיפה את שולי האוקיינוס השקט. "טבעת האש" היא איזור געשי המושפע מתזוזת לוחות טקטוניים וגורם לרעידות אדמה תכופות, הרי געש פעילים מאוד ולעיתים צונמים. לכן, בקמצ'טקה ישנם מעל ל-100 הרי געש כאשר 29 מהם פעילים, בנוסף ישנם למעלה מ-100 גייזרים פורצים, מעיינות חמים ובריכות בוץ מבעבעות.

 

טבע

בחצי האי שמורות טבע ענקיות מוכרזות שבזכותן נשמר הטבע בצורה טובה. בתוצאה מהכרזות אלה, החי והצומח בחצי האי משגשגים, דובים צדים דגי סלמון במפלים, עופות דורסים, עדרי איילים ויונקים ימיים כולם חיים בצורה טובה ומוגנת מפני יד אדם. כדי לאכלס חי רב כל כך נדרש לא מעט צומח ובקמצ'טקה לא חסר, יערות אליהם ניתן להגיע רק במסוק ומרחבים פתוחים מלאי דשא מעטרים את חצי האי וגומרים לא להיות אחד המקומות השמורים הבתוליים והיפים בעולם.

 

 

טיולים

הטיולים בחצי האי מתחלקים לסוגים על בסיס מספר הימים הנחוצים להם: טיולים של  14 ימים, 11 ימים, 7 ימים וטיולי יום. כמו כן, ישנה חלוקה לסוג התנועה: בסירה, מסוק, רכב או רגלי.

הר געש

 

טיולי 14 ימים בחצי האי קמצ'טקה

"דובים, הרי געש וליוותן קטלן"

טיול זה כולל שינה במלונות בחלק מהימים ושינה באוהלים בחלקים אחרים. בנוסף הוא כולל מעיינות חמים,טיול להרי געש פעילים, צפייה בדובים אורקות ואריות ים ועוד.

"רוחות הצפון"

טיול זה קל יותר מהטיול הקודם על-אף שהם ארוכים באותה מידה. הטיול כולל טראקים להרי געש, טיולי סירות באגמים ובנהרות של האיזור, שייט במפרצים על גדות האוקינוס השקט, צפייה בדובים, מפגש עם המקומיים המקוריים של חצי האי ועוד.

טיול 11 ימים

"הרי הגעש של קמצ'טקה"

טיול זה הוא טיול ג'יפים הלוקח את המטיילים להרי געש ובנוסף כולל מערות ומפלים רבים הנמצאים בחצי האי. טיול זה מומלץ לאלה שאינם מטיבי לכת ועדיין רוצים לטייל בחצי האי היפיפה הזה.

טיול אוכל

טיול זה אורך 7 ימים, הוא כולל מעבר בין הישובים בחצי האי וביקור במסעדות ומקומות קטנים כדי להינות מהמטבח המקומי.

טיולי יום

קיימים אין ספור טיולי יום בחצי האי העונים על רוב דרישות המטיילים. תרצו לדוג באיזורים מיוחדים, לטייל לראש הרי געש פעילים, לצלול באגמים ובאוקינוס השקט, לראות דובים או לצאת לטיול לאחד מהעמקים היפיפיים. מחירי טיולי היום נעים בין 350 ש"ח ל-2500 ש"ח תלוי בסוג הטיול והתחבורה הנדרשת. מחירי הטיולים הארוכים יותר יכולים לנוע בין 2,600 ש"ח ל-12,000 ש"ח.

 

בטיחות

שימו לב כי הטיול לחצי האי יכול להיות מסוכן, שכן לא קיימים בתי חולים ברמה גבוהה באיזור. כמו כן, הטיול דורש "חוסן" כיוון וטיול באיזור הוא קשה פיזית גם במהלך הנסיעות.

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו