יעדים פופלרים של חבילות ספורט

חבילות ספורט הן מסוגי החבילות המבוקשים ביותר היום בתחום התיירות. היות ואנשים רבים הבינו שרכישה עצמאית בצורה נפרדת של כרטיס טיסה, לינה בבתי מלון, כרטיס כניסה למשחק והעברות משדה התעופה אל בית המלון ובחזרה היא הרבה פחות משתלמת מאשר רכישה של חבילות ספורט מסודרות, חברות רבות מציעות היום חבילות ספורט שוות במיוחד, לכל סוגי המשחקים. במאמר הקרוב נרכז כמה יעדים פופולרים של חבילות ספורט, כדי שתוכלו לבחור בעצמכם מה היעד הבא שבו תרצו לבקר גם לשם טיול וגם לשם משחק כדורגל מעולה. אז קדימה, שנתחיל?

 

ספרד – בירת הכדורגל העולמית

ידוע לכולם, גם למי שלא אוהד הדוק של קבוצה מסויימת בפרט או של משחק הכדורגל בכלל, שספרד נחשבת היום לאחד ממוקדי העלייה לרגל לשם צפייה במשחק כדורגל איכותי. הליגה הספרדית ידועה בעיקר בשל משחק הסופר קלאסיקו שמתרחש לפחות פעם בעונה בין ריאל מדריד לבין ברצלונה, והמפגש הזה מזמן תמיד יריבות גדולה שבאה לידי ביטוי במשחקים מרתקים ומרגשים, עם לא מעט הזדמנויות ושערים.

חבילות ספורט למשחק האדיר הזה מוצעות במחירים של 1,199 יורו בלבד, וכוללות טיסות, לינה במלון על בסיס ארוחת בוקר, העברות לבית המלון ובחזרה לשדה התעופה וכמובן כרטיסים למשחק. אז בחרו את החולצה הלבנה או את החולצה הכחולה עם פסי הבורדו, תתחילו לארוז ונתראה במדריד!

 

יעדים פופולרים של חבילות ספורט

גם ברצלונה היא יעד נהדר לחבילות ספורט מעולות, ולא רק למשחקי הליגה של ברצלונה. במרץ הקרוב, לדוגמה, יתרחש בקמפ נואו משחק בין ברצלונה לבין נאפולי האיטלקית במסגרת שמינית הגמר של ליגת האלופות, ואתם יכולים להנות מחבילות ספורט במחיר של 769 יורו בלבד הכוללות גם הן טיסות, לינה בבית מלון עם ארוחת בוקר, העברות וכרטיס כניסה למשחק.

מעבר לזה, תוכלו להנות מברצלונה העיר, שמציעה את טיולים ברובע הגותי, פארק גואל, שוק הבוקרייה ועוד.

 

בוקרשט – גם לתיירים וגם לחובבי ספורט

חבילות ספורט לבוקרשט הן דיל משתלם במיוחד. העיר, שמושכת אליה בשנים האחרונות עוד ועוד תיירים, מארחת השנה כמה מהמשחקים הבולטים ביותר בליגת האלופות. ביוני הקרוב יתרחש שם משחק ענק בין אוקראינה לאוסטריה במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, ואתם מוזמנים להיות חלק מהדבר המשוגע הזה ב738 יורו בלבד, כולל הכל! ואם אתם כבר בבוקרשט, זכרו להנות מהקזינואים שברחבי העיר ומי יודע – אולי תחזרו עם עוד כמה יורו בכיס.

 

 

יולי בלונדון? דיל מעולה

חצי גמר היורו של עונת 2019-2020 יתקיים בלונדון בחודש יולי הקרוב, וחבילות ספורט עבור המשחקים האלו נמכרות ב-1989 יורו בלבד! ביחס לגודל המעמד, מדובר כאן על מחיר נוח לחלוטין לעיר שמציעה לכם, מלבד כדורגל מעולה, גם ביקור בביג בן, בחנות הקורנפלקסים הענקית ועוד. תהנו!

מגרש בספרד

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו