מנגל גז קטן למרפסת משנה את כל מה שאנחנו יודעים על הכנת בשר

בכל בית בישראל ניתן למצוא כיום מנגל בין אם מדובר על בית משותף ובין אם על בית פרטי. ישנם ישראלים שאוהבים לשבת במרפסת ולנפנף וכאלו שמשתמשים בגרילים מתוחכמים ונוחים יותר. המאמר יעסוק במנגל גז קטן המותאם למרפסת.

 

מנגל גז מותאם למרפסת

מנגל גז קטן למרפסת הוא הפתרון האולטימטיבי למרפסת קטנה על מנת שיהיה ניתן לנוע בה בחופשיות ולצלות את הבשר בנוחות. ניתן לחבר את מנגל הגז לנקודת גז קבועה במרפסת באמצעות צינור או לחבר אליו בלון גז. הכל בהתאם למבנה המרפסת, לתשתיות ולגודל שלה. ההתאמה של המנגל חייבת להיעשות לפי הצרכים של הרוכש אותו. במידה והוא יהיה מעוניין למשל לנייד את המנגל למקום מוצל הוא יצטרך מנגל קטן עם גלגלים. מעבר לכך, הפונקציות של המנגל צריכות לשרת אותו לפי איך שהוא רגיל להכין את הבשר שלו.

 

מה היתרונות של גריל גז קומפקטי?

ראשית גריל גז קומפקטי מתאים גם למרפסות צרות וקטנות. שנית, הוא קל משקל, נכנס בקלות לרכב וניתן לנייד אותו גם לטיולים. שלישית, הוא נושא בפונקציות מתוחכמות שאינן שונות כל כך מהמנגלים הגדולים. בלחיצת כפתור אלקטרוני הוא נדלק, פיזור החום שלו אחיד מה שמאפשר צליית נתחים על פי מידת העשייה הרצויה, ניתן לשלוט על הטמפרטורה בעזרת מד חום מובנה והוא מגיע עם מיכל גז שיכול להספיק לשעות רבות. אך מעל לכל מדובר על איכות מוצר ומחיר אטרקטיבי.

 

עמידות לתנודות במזג האוויר

גם בהיותו קומפקטי, גריל גז קטן, בין אם הוא לצורך טיולים ובין אם ממוקם במרפסת, אינו תלוי בשינויי מזג האוויר. הרוח לא תפריע להדלקה שלו, הגשם לא יגרום לו לחלודה מאחר והוא עשוי מחומרים כמו פורצלן, אמייל או אלומיניום והוא אינו דוהה בשמש. בכל זאת מומלץ לרכוש ביחד עם הגריל כיסוי שיגן עליו או למקם אותו מתחת לגגון במרפסת.

 

לשבת באוויר הצח

אנשים שאוהבים לארח או לאכול באוויר הצח ייהנו מגריל גז קטן במרפסת. הגריל לא תופס הרבה מקום כך שבהחלט ניתן לשבת סביב שולחן גדול ולסעוד עם משפחה וחברים. יחד עם זאת, מומלץ להיות עם העיניים על הגריל כדי שהבשר לא יתלקח מטפטוף השומן ויישרף. אל תשאירו את הגריל לבד בעיקר כשהוא מכוסה ודאגו לתחזוקה קבועה שלו.

 

איך לתחזק ולנקות גריל גז קטן?

כדי לנקות את הגריל הקטן יש לנגב אותו עם מטלית רכה הספוגה במים וסבון בעודו חם. שימוש בסקווטש ברייד עלול להרוס את הציפוי שלו וחומרים מסירי שומנים עלולים לקלקל את גוף החימום שלו. בנוסף, יש לדאוג לבקרה על בלון או צנרת הגז. במידה ומדובר בצינור קבוע יש לוודא שהוא יעבור בדיקת תקינות אצל טכנאי מוסמך.

גריל גז

 

 

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו