נופים מעניינים בארץ? כמה חשוב שיהיה בהם אוכל טוב

לא צריך ללכת אל חכם סיני בשביל לשמוע את דעתו על אוכל טוב, יש לנו בארץ את המשפט המוכר שאומר:

"הצבא צועד על קיבתו". אם תשאלו אותנו, זה מספיק בשביל להעביר את המסר שאנחנו, הישראלים, צריכים להיות על קיבה מלאה כדי שנוכל לטייל בהנאה בארץ.

בשורות הבאות תוכלו לקרוא את 3 המתכונים שתוכלו להכין בהנאה בשטח. כך שתוכלו לצאת לטיול ברוגע, ללא תחושת רעב וליהנות מהנופים המיוחדים של הארץ.

 

להלן 3 המתכונים שאנו ממליצים לכם להכין בשטח:

בשר על האש

האפשרות הזו מתאימה למי מכם שמתאים להם להשקיע באוכל בטיול שלכם. אם אתם אוהבי אוכל ואוהבי בשר בפרט, אנחנו מציעים לכם לארגן מראש צידנית מלאת קרח עם כנפיים, חזה עוף או נתחי בשר מהסוג שאתם הכי אוהבים ולהכין על האש בטבע.
בשביל שתוכלו ליהנות משילוב של אוכל ברמה גבוהה ונופים משכרים, אתם צריכים להכין על האש ברמה הגבוהה ביותר, לכן, כדאי שתיערכו מראש עם גריל שיגרום לבשר שלכם להרגיש כאילו יצא הרגע ממסעדת בשרים יוקרתית. אם אתם תוהים מאיפה תוכלו להשיג גריל או מוצר אחר שיכול לשדרג לכם את היציאה לטבע, פשוט בקרו באתר ותיהנו ממגוון המוצרים של וובר. המוצרים של וובר ישדרגו לכם כל ארוחה.

 

פסטה ברוטב עגבניות וטונה

זו ארוחה שמותאמת למי מכם שאין לו את הכח לסחוב יותר מידי ציוד לשטח. כדי להכין פסטה ברוטב עגבניות, אתם צריכים שתהיה לכם רק גזיה קטנה וסיר. זה כל הציוד הדרוש.
כדי להכין את הפסטה עצמה, אתם צריכים לדאוג למצרכים הבאים: פסטה בסגנון שאתם אוהבים, רוטב עגבניות, 2 פחיות טונה, מלח ומים.
מדובר בארוחה בסיסית, כזו שאומרים עליה תמיד שהיא הכי טעימה כשאוכלים אותה בטבע אל מול הנוף.

 

פיתה עם ממרחים

אפשרות זו מתאימה למי מכם שמעדיפים לסגור את הפינה, כלומר, לרפד את הקיבה במהירות עם פיתה וממרח כלשהו שמחזיק מעמד בחום הישראלי. כך שבסופו של דבר ניתן יהיה לצאת שבעים כדי שיהיה אפשר להמשיך בטיול.
אם אתם מעדיפים שלא לסחוב אתכם ציוד גדול או קטן שיאפשר לכם להכין אוכל חם, אתם יכולים ללכת על האפשרות הפשוטה ביותר – פיתה עם ממרחים.

 

יש אינספור אפשרויות למריחה על פיתה, אנחנו אספנו עבורכם את השילובים הפשוטים ביותר והמוצלחים ביותר. כאלו שלא ניתן לקיים טיול בטבע אל מול נופי הארץ בלעדיהם. להלן השילובים שלנו:

  1. פיתה עם נקניק
  2. פיתה עם שוקולד
  3. פיתה עם ביצה קשה
  4. פיתה עם טונה
  5. פיתה בלי כלום

 

אלו האפשרויות הנפוצות שכל ישראלי יכול לומר בפה מלא (בפיתה עם ממרח) שהוא הכין אותן לפחות פעם אחת במהלך חייו בעת טיול בארץ אל מול הנופים.

 

שקיעה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו