תכנון חופשה מא' ועד ת' – כולל אפשרויות לעל האש ואטרקציות לילדים

תכנון חופשה בדרך כלל לא דורשת יותר מדי פעולות, אלא אם כן אתם משקיעים מאוד בחופשות שלכם מבחינת תוכניות ופירוט.

אמנם אם מדובר בגדול בחופשת בטן גב ומנוחה, עיקר העבודה תהיה למצוא בית מלון טוב או אזור איכותי לעשות בו את החופשה שלכם.

אבל מה לעשות, אתם לא יכולים לוותר על החופשה, לא סתם יצאתם לחופשה, צריכים גם לעשות על האש.

אז איך מתכננים חופשה ולא מוותרים על הדבר החשוב ביותר, שהוא עשיית בשר?

 

פארקים

אחד המקומות המקובלים יותר לעשות בו על האש במקומות ציבוריים הוא כמובן פארקים. לא בכל פארק אפשר לעשות על האש וליש להכיר את זה. גם אם כן מותר לעשות על האש, בדרך כלל זה יהיה רק במקומות מיועדים לעל האש ויש לשים לב לכך.

כשאתם מתכננים חופשה שימו לב שיש פארקים באזור שתוכלו לנסוע אליהם או לעצור בדרך, שם תוכלו לעשות את העל האש לו אתם כל כך מחכים ולהפוך אותו לחלק חשוב מהחופשה שלכם.

שימו לב שכשאתם מחפשים פארקים, צריך לוודא כי מותר לעשות שם על האש. בפארקים גם יהיו אטרקציות לילדים בסגנון פארק שעשועים כך שכולם יהיו מרוצים, בזמן שנכין את הבשר יהיה לילדים מה לעשות, יש לוודא כי אתם הולכים לפארק עם כל המתקנים שהילדים זקוקים להם בשביל להינות.

 

חוף הים

כן, חלק גדול מהחופשות בישראל כוללות חוף ים, שכן אילת היא מוקד התיירות הגדול והפופולרי ביותר בישראל, בפער, וחלק משמעותי מהיותו למוקד תיירות כה מרכזי בישראל הוא כמובן חוף הים. כך המצב גם בתל אביב, חיפה והכנרת (שהיא לא ים), אבל כן יש סוג של חופים וכמובן שאפשר להיכנס להתרחץ במים.

זהו מקום מושלם לעשות על האש, בזמן שהילדים מתרחצים במים, נקים את המנגל הנייד שלנו ונעשה בשרים ולסיום נאכל כולנו ביחד, מה יותר טוב מזה?

 

בית מלון ועל האש?

במידה ואתם הולכים על חופשה בבית מלון, האם אתם צריכים לוותר על האש? לא רק שתוכלו ללכת פשוט לעשות את העל האש בים הקרוב או בפארק ציבורי שנמצא בסביבה, אפילו אם הוא דורש מעט נסיעה, אלא יש בתי מלון המאפשרים לכם לעשות שם על האש.

כן, בבתי מלונות גדולים בדרך כלל יש מרחבים חיצוניים גדולים מאוד, שבהחלט יכולים לאפשר לכם לעשות על האש. בתי המלון מכירים את הצרכים הללו וחלקם הופכים לחלקים מסוימים באזור החיצוני של הבית מלון לאזור של על האש של ממש.

 

סיכום – לתכנן חופשה ולא לוותר על העל האש

אז כן, אין צורך לוותר על היצרים הקרניבורים שלכם, בשביל ליהנות בחופשה גדושה בבשר. רק תצטרכו לדאוג לכל הציוד בעצמכם, לוודא כי יש לכם מעשנה או גרילים ניידים וכל שאר האביזרים הנחוצים.

 

טיפוס על הר

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו