אתם מחפשים עבודה בחו"ל? הכירו את האפשרויות שלכם

תמיד חלמתם לראות עולם? מתכננים רילוקיישן? או אולי אתם בכלל ה"זוג של" (זה שיורד מהארץ)? כך או כך, אתם זקוקים לעבודה כדי לממן את אורח החיים החדש וגם ליהנות על הדרך (ואולי אפילו לחסוך). איזה אפשרויות עומדות בפניכם ואיה דבר אתם חייבים לעשות כדי להיות בראש שקט? כל התשובות ממש כאן.

ישראלים רבים רוצים לעבוד בחו"ל מסיבות שונות ובראשן הרצון לראות עולם ועל הדרך ליהנות ולחסוך. לשם כך עליכם למצוא עבודה שתאפשר לכם ליהנות מהכנסה יציבה ויפה, אבל איזה עבודות זמינות לישראלים בחו"ל?

תופתעו לשמוע שלא מעט – החל מעבודות שלא דורשות ניסיון (אם כי הוא בהחלט מועיל) כמו עבודה בעגלות בחו"ל, שירות לקוחות, עבודות משרדיות, השתלבות בקהילה היהודית וכד', עבודות שדורשות הכשרה מוקדמת אך ניתן לרכוש אותה במקום, כמו למשל מנעולנות ועסקי הנדל"ן וכלה במשרות מקצועיות שדורשות הכשרה וניסיון מבעוד מועד – מהנדסים, אנשי רפואה וכיו"ב.

 

איך מוצאים עבודה בחו"ל?

יש מגוון רב של פלטפורמות למצוא דרכן עבודה בחול וכדאי לנסות כמה במקביל:

  • פורטלים דיגיטליים
  • רשתות חברתיות
  • חברות השמה
  • לוחות דרושים
  • מפה לאוזן
  • לשכת התעסוקה

ישראלים בחול

עבודה ללא ניסיון בחו"ל

כאמור, יש מגוון רחב של משרות אשר מתאימות לישראלים בחו"ל וחלקן לא דורשות הכשרה מוקדמת, אלא מוטיבציה ללמוד ונכונות להשקיע מעצמכם. עבודה בעגלות היא דוגמה מצוינת כיוון שלא צריך כל ניסיון מוקדם – העבודה מתבססת על עמלות מכירה, מה שמצריך כריזמה, יוזמה והרבה מוטיבציה, מה שהולך ומשתפר עם הזמן גם אם מעולם לא עבדתם במכירות לפני כן.

עבודות נוספות שמתאימות למי שאין לו תואר, מקצוע או ניסיון תעסוקתי קודם – בניה והובלה, השתלבות בקהילה היהודית (לימודי עברית, נאני), מכירות, מלונות ומסעדות (שטיפת כלים, מלצרות), עבודות עונתיות (פסטיבלים, ירידי קיץ, אתרי סקי) ועוד.

 

אל תיקחו סיכונים, הוציאו ויזת עבודה

ברגע שתתחילו לחפש עבודה בחו"ל תיחשפו לסיפורי הצלחה מסחררים על אנשים שעשו הרים של כסף בכלום זמן, מתחת לרדאר – בלי אישורים. האמת? זה כנראה שטויות במיץ, אבל גם אם זה נכון – האם זה שווה את הסיכון? בהחלט לא.

ראשית – זו עבירה פלילית. לכל מדינה חוקים משלה אבל המשותף לכולן הוא שאם אינכם אזרחי המקום, יש צורך בויזת עבודה על מנת לעבוד בצורה חוקית. אחרת אתם מסתכנים בגירוש וקנסות ואפילו ב"חופשה" בכלא. שנית – תנאים. עבודה לא חוקית כוללת שכר נמוך יותר ולא פחות חשוב, אין ביטוח. האמינו לנו, אתם לא רוצים לגלות מה יקרה כשתיקלעו לא עלינו לתאונת עבודה ותזדקקו לטיפול רפואי.

לסיכום, אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל יש משרות רבות שתוכלו להשתלב בהן ודרכים רבות למצוא אותן. העיקר, עשו זאת בצורה חוקית. בהצלחה!

עבודה בחול

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו