כל הדברים שצריך לעשות לפני הטיול לארה"ב!

יש הרבה הכנות שצריך לבצע רגע לפני שטסים לטיול לארצות הברית. עובדה זו כנראה ידועה לכם, אבל לא בטוח שאתם מכירים בדברים החשובים ביותר שאסור לכם לפספס. מדריך זה ירכז אותם בקצרה, כדי שתוכלו לבדוק מה עשיתם ומה שכחתם לבצע. קראו את השורות הבאות בעיון ותהיו בטוחים שתעלו על הטיסה בידיעה שסידרתם את הכול מראש.

 

הדבר ה – 1: תבדקו את הדרכון שלכם

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בטיסה לארה"ב מבלי להציג את 2 הפעולות שתצטרכו לבצע בהקשר לדרכון שלכם:

  • בירור אודות התוקף: זה ידוע שעליכם להחזיק בדרכון שיש לו תוקף ל – 6 חודשים לפחות מעבר לתקופת השהות ביעד. אם תגלו שהתוקף קרב, תוכלו לקבוע פגישה במשרד הפנים ולהנפיק דרכון חדש. חשוב לציין שבמקרים דחופים במיוחד (אם גיליתם את העניין ימים בודדים לפני הטיסה), ניתן להגיע לשדה התעופה ולחדש את הדרכון שם
  • נראות הדרכון: עליכם להחזיק בדרכון ללא קרעים ופגמים

תבדוק את הדרכון שלך

הדבר ה – 2: תבחרו חבילת אינטרנט ושיחות מראש

אם טרם רכשתם חבילת גלישה שכוללת שיחות נכנסות ויוצאות, עליכם להיכנס לאתר שמספק חבילות ESIM לארצות הברית בהקדם האפשרי. שכן, כך יתאפשר לכם לצאת מהמטוס בידיעה שאתם מחוברים לרשת. חשוב לציין שבחירה באפשרות זו, תקנה לכם שקט נפשי ותחסוך זמן רב בחיפוש אחר דוכנים מקומיים של רשתות סלולר.

נדגיש בהזדמנות זו שמדובר בתהליך פשוט שמצריך כניסה לאתר ייעודי שבו תתבקשו לסמן את "ארצות הברית" כיעד ולהוסיף במקומות המתאימים את תאריכי הנסיעה שלכם. לאחר מכן, תוכלו לבחור את החבילה שתתאים לכם מבחינת נפח הגלישה והמחיר.

 

הדבר ה – 3: הגישו בקשה לוויזה

סביר להניח ששמעתם לא פעם על הצורך בהגשת בקשה לוויזה טרם הנסיעה לארצות הברית. מדובר בתהליך ממושך שצריך לבצע בשלב מוקדם ככל הניתן. לכן, נמליץ לבדוק את הפרטים מול גורמים מקצועיים שירכזו בפניכם את כל הדברים שתצטרכו לעשות (לדוגמא, חתימה על מסמכים, צילום דרכון וכו')

 

הדבר ה – 4: בדקו את מזג האוויר

תהיו חכמים ותבדקו מראש את מזג האוויר הצפוי באזור שבו אתם מתכננים לשהות. נמליץ שלא להתמקד ביום – יומיים שלאחר הנחיתה, אלא לאורך התקופה כולה. שכן, יכול להיות שתגיעו בתחילה למקום עם מזג אוויר חם שיתקרר בהמשך. כך יתאפשר לכם להכין את הביגוד המתאים לשהייה כולה. נדגיש שלעיתים יש צורך בהכנת אביזרים שונים שיעלו לכם ביוקר בעת ההגעה ליעד, לדוגמא: מעילים, נעליים איכותיות, בגדים טרמיים ועוד.

 

השורה התחתונה – עכשיו אפשר לטוס!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הדברים החשובים שתצטרכו לעשות לפני שתעלו על המטוס לקראת טיול בארצות הברית. כעת, נותר לכם רק ליישם את האינפורמציה שהוצגה לעיל, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שיהיה לכם טיול מושלם.

טיול לארהב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו