איך לטייל בטולום כמו מקסיקני אמיתי

היא החלה את דרכה אי שם בימי המאיה וכיום היא נחשבת לאחת מערי הנמל המרכזיות במקסיקו… קבלו אותה במחיאות כפיים – טולום! אחת הערים הכי מעניינות במקסיקו, בה ניתן לטייל בכל הרכב ועונה וליהנותבגדול. אז אם אתם רוצים לנצל את הזמן בטולום בצורה הטובה ביותר, הפרטים החשובים ביותר על טולום למטיילים ממש כאן.

 

"סיני הקאריבית" – למי מתאים לטייל בטולום

טולום משלבת בצורה מופלאה בין אווירת צ'יל שבטית, חושות על המים, מדורות ליליות וריקודים עד הבוקר – מה שמזכיר את סיני, אך עם טוויסט מעניין בדמות נופים קאריביים, אטרקציות תוססות והיסטוריה עניפה, כמו שרק מקסיקו יודעת להציע. כל אלה ועוד הופכים את טולום ליעד מושלם לחופשה משפחתית, נופש רומנטי ויעד מוצלח לתרמילאים.

 

מתי הכי כדאי לבקר בטולום?

היכרות עם מזג האוויר המקומי תאפשר לכם ליהנות מהשפע האדיר שמציעה טולום למבקריה ולהכיר אותה בצורה טובה יותר, ממש כמו המקומיים. הסיבה לכך היא שמזג האוויר שונה בתכלית מהאקלים הארצישראלי וכדאי להיערך אליו בהתאם – הזמן האופטימלי לטיול נקרא "העונה היבשה" (נובמבר-אפריל), אז הטמפרטורות נוחות והמשקעים מעטים. בעונה הרטובה לעומת זאת צפויים ימי גשם רבים, אם כי המחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

אוכל בטולום

טולום ידועה כממלכה קולינרית עם שלל אופציות, כך שגם אם אתם מקפידים על דיאטה מסוימת או בררנים באוכל, תמצאו משהו טעים שישקיט את רעבכם.

בגדול, מרבית המסעדות מציעות מנות מגוונות שמתבססות על עוף, דגים ומאכלי ים, אך יש לא מעט מסעדות עם תפריט בינלאומי, בתי קפה וברים. בנוסף, בטולום יש דוכני רחוב מצוינים ואם אתם לא יודעים היכן להתחיל – מרכז העיר ואזור החוף הם מקומות טובים להתחיל בהם.

 

איפה ישנים בטולום

היצע המלונות בטולום הפוך אותה ליעד נהדר לטיול קבוצתי, ירח דבש, לגמרי לבד ואפילו עם ילדים קטנים. תמצאו בה מקומות אירוח זולים לתרמילאים, מלונות 5 כוכבים וכל מה שביניהם.

כמה זה עולה? חדר במלון 3 כוכבים יעלה בשיא העונה החל מ-150 ₪ ללילה ועבור מלון 5 כוכבים תיפרדו מ-250-300 ₪ בממוצע. אם תבחרו במלון בלב העיר או ליד החוף, תיהנו מקרבה לאטרקציות המרכזיות.

 

אטרקציות מומלצות בטולום

בטולום יש המון לראות ולעשות ומוטב שתבחרו בהתאם להרכב המטיילים ותחומי העניין שלכם:

  • חופים: החופים בטולום יפים במיוחד ומומלץ לשלב את הביקור בהם עם בתי הקפה הסמוכים.
  • האזור הארכיאולוגי של טולום הוא שריד מרהיב להיסטוריה המקומית.
  • סנוטות הן תופעת טבע שלא כדאי לפספס – קחו בגד ים ומגבת.

לסיכום, עיירת החוף טולום מציעה שפע רב של מקומות מעניינים, מלונות, מסעדות ופינות חמד. זהו יעד מושלם לטיול תרמילאים, נופש משפחתי וכל מה שביניהם, אז כל שנותר הוא להזמין מקום ולהתכונן לטיול בלתי נשכח.

תיירים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו