אתר נופש לאומי

יודעים שלא מזמן התווסף מקום טיול חדש לארץ? כן, כן, אולי איכשהו הצלחתם לפספס את העניין, אבל אין זה אומר שזה לא משהו שקרה באמת. סקרנים לשמוע במה מדובר? בואו, נספר לכם.

אז נכון, אתם מרגישים שאתם מכירים את הארץ ויודעים שבצפון יש לנו את החרמון ובדרום יש לנו אילת ובאמצע יש את ירושלים ואת תל אביב ואת רעננה ובאר שבע. יודעים מה אתם מפספסים? ובכן, אתר נופש חדש חדש, שרק עתה קיבל הכרה כאתר נופש ישראלי לכל דבר. כבר יצא לכם לחפש מידע על טיסות לדובאי בתקופה האחרונה?

 

 הפתעה? לא באמת

המהירות שבה דובאי הפכה ליעד לאומי של ממש, עבור רבבות הישראלים, לא מפתיעה כלל. סך הכל עשרות שנים, שאנחנו מסתכלים בפה פעור על התמונות שצולמו בדובאי וחולמים שכף רגלנו תוכל לדרוך שם פעם. והנה, כרעם ביום בהיר, אנחנו מקבלים הודעה מרגשת שאנחנו, אזרחי ישראל, מורשים לדרוך עם הרגליים שלנו במקום שהשתוקקנו לבקר בו מזמן.

וכן, בהדרגה, דובאי הפכה להיות הלהיט התורן של ישראלים והיא לא זזה מהמקום הגבוה שהיא התברגה אליו לשום מקום.

 

 טיסות פשוטות

גילינו שטיסות לדובאי זה ממש לא סיפור מטורף – טיסה של שעתיים וחצי עד 3 שעות והנה, אנחנו כבר חיים את החלום ומבקרים במדינה בן העשירות בעולם.

העושר שלה נמצא ממש בכל דבר – באופן שבו האנשים לבושים (אפילו אם סגנון הלבוש הוא צנוע פה, עדיין אין דרך להתבלבל בכל הקשר לרמת החיים שלהם).

העושר נמצא בבניינים מושקעים ומרשימים, שגורמים ללסת להישמט ולהגיד איך זה בכלל הגיוני שמשהו כזה נבנה בידי אדם.

העושר נמצא בכל האטרקציות המגניבות ביותר שהעיר מציע לנו ובמסעדות היוקרה שאפשר למצוא פה.

 

 הגענו, מה הלאה?

כנראה שהמקום הראשון שתרצו לבקר, זה גם לגמרי המקום הראשון שנמליץ לבקר בו – בורג' חאליפה.

כי למה שתבזבזו זמן יקר ולא תגיעו ישירות אל הגורד שחקים הבלתי ייאמן זה, על מנת להתבונן בו מקרוב.

כן, הסיפור על כך שקומות עליונות לפעמים לגמרי נעלמות בתוך ערפל של שעות בוקר – לא סיפור בכלל, אלא מציאות הגיונית ביותר לבניין בגובה כה רב.

ממש ליד הפלא הראשוני של דובאי, נוכל למצוא גם את אי הדקלים (המלאכותי) שכל ענף בו זה בעצם רצועת אי ועליה נוכל למצוא חנויות, מסעדות ושאר מקומות בילוי.

ורק על מנת לתחזק את ההרגשה שאתם נמצאים בסרט, ניגש גם לביקור במסגרת של דובאי – מבנה בצורת מסגרת אמיתית, שגם הוא מרגישה כמשהו שנלקח מסרט עתידני במיוחד.

 

 הפתעות נוספות

מזרקות עם סילוני מים הנעים בקצב המוזיקה שבוקעת מהמזרקה? אתם לגמרי במקום הנכון לגלות איך זה נראה ואיך זה נשמע.

אתר סקי שלם באמצע המדבר, שבו יש שלג מלאכותי ותצטרכו לשים מעיל על עצמכם? חברים, אתם יודעים את התשובה וגם זה לגמרי נמצא כאן.

קניון ענק עם כמה מאות (אם לא להגיד כמה אלפי חנויות) בכל רמת מחיר אפשרית ובילוי של יום שלם במקום ממוזג? טוב, מרגיש לנו שגם לזה כבר יש לכם תשובה והיא מתחילה באות ד'.

 

 קצת אותנטיות

אבל מאחורי כל הקדמה והטכנולוגיה, אנחנו רוצים בכלל להכיר את כפר הדייגים הקטן שהיה פה עוד לפני כמה עשרות שנים. איך עושים זאת?

הולכים לשווקים – שוק הזהב ושוק התבלינים, מפליגים קצת בנמל הישן ועושים גם גיחה קטנה אל מדבר הסהרה – ככה בשביל הגיוון של הנוף.

 

 ומה בתחום האוכל

מסעדות כמו נוסרט, שמתמחות בהגשה של סטייק בשר איכותי, אם לא לומר משובח ועד כדי מסעדות שף כמו מסעדה של גורדון רמזי ושפים נוספים, שהשמות שלהם, ככל הנראה, לא יגידו לכם הרבה.

 

 המינוסים

אם צריך מעט להרוס את התמונה שנוצרה לכם בראש, זה הזמן להוסיף שמדובר במדינה מוסלמית ולפיכך, במקומות קדושים, נתבקש להתלבש בהתאם.

בנוסף, כדאי לזכור שרמת ההכנסה שלנו היא ככל הנראה לא רמת ההכנסה של תושבי דובאי, לכן אין שום סיבה שנצפה לכך שהמחירים יהיו נמוכים מבחינתנו.

וחוץ מזה, נזכור שעניין היחסים בינינו הוא עדיין עניין טרי ונשאיר דיבורי פוליטיקה לפעם הבאה.

הגענו פשוט להנות.

מחשב

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו