בחר בשביל הפחות מתוייר – 4 מקומות בתאילנד שלא הכרתם

רוב הישראלים, מטיילים במקומות שכולנו מכירים בתאילנד, בנגקוק, קוסמוי, קופנגן, קופיפי ועוד. אלו בהחלט המקומות הראשונים שעולים בראשינו כשאנחנו חושבים על היעד האקזוטי, אבל בתאילנד יש הרבה יותר. קראבי הוא יעד נחשק, שונה ומרענן. קבלו 3 מקומות בתאילנד שלא הכרתם וממש ממש שווה להכיר.

 

היעד הקסום שלא הכרתם

קראבי למטייל הישראלי, הוא גן עדן. מדובר על עיר עם אווירה מיוחדת. חובבי פירות הים יהנו במיוחד, בגלל מגוון מסעדות פירות הים המציעות מנות טעימות וטריות. במהלך הביקור בעיר, תוכלו ליהנות משווקים אותנטיים, ממגע עם המקומיים ואפילו משוק לילה ייחודי. ההגעה לקראבי יכולה להיות מאו נאנג, מפוקט או באמצעות מעבורת מקופיפי. מזג האוויר בקראבי אידיאלי בין החודשים נובמבר למאי.

 

ריילי ביץ' אווירה טרופית ושקיעות קסומות

אחד המקומות הפופולאריים ביותר לבקר בהם, למי שמבקר באזור קראבי, זה הריילי ביץ'. תחילה נדרש להגיע למחוז קראבי, משם לקחת מונית לחוף או נאנג. מהחוף הזה יוצאות סירות (Taxi boat) המשמשות מעין מונית והן יקחו אתכם לריילי ביץ'.

לריילי ביץ' ניתן להגיע רק באמצעות סירה, אורך ההפלגה הוא 15-20 דק', תלוי במצב הים. חשוב לברר מתי יוצאת הסירה האחרונה לעבר החוף, כדי שלא תתקלו בבעיה. ריילי ביץ' מוכר, בעיקר בזכות השקיעות המדהימות וזאת בשל המיקום המיוחד של חצי האי.

 

חוף מאיה ביץ'

מהחופים המפורסמים ביותר בעולם אשר התפרסם בשנת 2000 דרך הסרט "החוף". בזכות קורונה ובשל העובדה שלא היו תיירים רבים במשך שנתיים באזור, הוא השתקם במיוחד. בעלי חיים שלא ביקרו בחוף תקופות ארוכות חזרו, צמחייה חדשה גדלה והתאילנדים לאחר השנתיים האלו, מבינים את החשביות הרבה של שימור האי.

בשל כך, הוגבלה כמות המבקרים היומית בחוף, מה שגם הופך את החוויה לנעימה וטובה יותר בקרב המטיילים. הרי מי רוצה להיות בחוף עמוס?

 

שוק שלילה של קראבי

השוק המפורסם של קראבי, הפעיל בשעות הלילה, ממוקם במרכז העיר קראבי, כחצי שעה ממרכז או נאנג. שוק הערב פתוח גם בסופי שבוע ונחשב לאחד השווקים הכיפיים בתאילנד. השוק כולל חוויה קולינרית נהדרת, לצד מחירים זולים ונוחים.

 

מה לגבי חיי הלילה בקראבי?

בניגוד לאווירה במקומות אחרים בתאילנד, כמו לדוגמא בקו סמוי, בקראבי לא תמצאו מועדוני ענק וחיי לילה תוססים במיוחד, האווירה בקראבי היא אווירה קלילה, של חופשה אקזוטית והיא מלאה במסעדות מגוונות ואווירה רומנטית ומפנקת. בהחלט תוכלו למצוא ברים כיפיים, עם אווירה תיירותית, אבל זה לא העיקר בקראבי.

 

לסיכום

תאילנד היא מקום מדהים לטייל בו ובהחלט תוכלו למצוא הכל מהכל. אם בא לכם לצאת מהאזור המוכר והידוע, אותו המטיילים הישראלים נהנים לפקוד שוב ושוב, המקומות שציינו בכתבה, מתאימים לסוגי מטיילים רבים, מדהימים ביופים וגם, יאפשרו לכם לחוות את תאילנד באופן קצת אחר.

תאילנד

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו