להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל: הכל על המלונות השווים באילת

אילת, כעיר תיירות מובילה בישראל מציבה סטנדרטים חדשים של אירוח למטיילים מכל העולם. טרם סגירת חופשה בבית מלון באילת, קיבצנו עבורכם מידע רלוונטי שיסייע לכם בגיבוש החלטה מושכלת לבחירת חופשה אופטימלית בעיר החוף הדרומית. אילת – המידע המקיף על בתי המלון השווים ביותר.

 

אילת – מבחר עצום של חדרי אירוח

אילת הינה עיר תיירותית חשובה בישראל. רק העיר עצמה מכילה כמעט 50 מלונות יותר מעשרת אלפים חדרי אירוח. את מבחר בתי המלון ניתן לחלק למספר קטגוריות מתוכן יהיה לכם קל יותר לבחור את המלון הרצוי.

 

בתי מלונות בחוף הדרומי של אילת

אילת מתחלקת לשני אזורים עיקריים – החוק הדרומי והחוף הצפוני. החוף הדרומי מתאפיין באלמנטים טבעיים, חיבור לקצב הנינוח של המדבר והרבה שלווה ורוגע. מלונות החוף הדרומי מציעים מגוון סגנונות אירוח – מלונות יוקרה לצד מלונות בוטיק, מלונות קונספט, מלונות דירות ובתי מלון הכל כלול. באזור החוף הדרומי מצוי המצפה התת ימי וריף הדולפינים. ניתן ליהנות מטיולים בשמורות טבע מקסמות, אטרקציות צלילה רכיבה ועוד. הזמנת מלון באילת בחלק הדרומי מתאימה בעיקר לחובבי טבע ושוחרי המדבר.

חדר שינה

בתי מלון בחוף הצפוני של אילת

על רצועת החוף הצפונית קיימים למעלה ממחצית המלונות של העי אילת. אזור זה מתאפיין בפעילות סביב השעון, מרכזי קניות הומים, מועדוני ספורט ימי, מרינות, מסעדות, אתרי תיירות ומגוון פעילויות אטרקטיביות. ניתן למצוא מלונות שונים באזור המיועדים לקהלי יעד שונים. באזור זה קיים גם חוף נפרד לשומרי מצוות.

ניתן למצוא בית מלון לפי הגדרות מדויקות: בתי מלון הכל כלול, בתי מלון לואו קוסט, בית מלון יוקרתי ובית מלון בוטיק.

 

בתי מלון בלב העיר אילת

אילת היא עיר קטנה יחסית והמרחקים בה אינם גדולים. ההמלצה היא שכירת חדר במלון במרכז העיר מה שיאפשר גישה רגלית לחוף הים ולמגוון אתרי בילוי נוספים. ניתן להזמין מקום במלון הממוקם לצד בתי קפה, מסעדות, מרכזי תרבות והתחנה המרכזית.

 

מלונות דירות וסוויטות באילת

מלונות דירות וסוויטות מהוות פתרונות לינה מצוינים במחירים נמוכים יותר. נופשים רבים באילת בוחרים בפורמט זה כאופציה מועדפת בגלל הפתרון הכלכלי ובשל רמת האירוח הגבוהה. תוכלו למצוא מלונות מסוג זה בניהול רשתות מובילות או בבעלות פרטית. צורת אירוח זאת מותאמת במיוחד לאירוח של משפחות.

 

בתי מלון קונספטואליים

ישנה מגמת בתי מלון המציעה קונספט ייחודי של בתי מלון תוך מיקוד בתחמי עניין שונים: בית מלון ובו אולפן הקלטות או בית מלון המוקדש לפעילות ספורטיבית. באילת תוכלו ליהנות מאירוח ייעודי מותאם לתחום עניין מועדף.

 

בתי מלון באילת – הגדירו צורך

על מנת לבחור לכם את בית המלון הרצוי, חשוב מאוד לברר היטב ולקבל המלצות על בתי מלון באילת. הגדירו מראש את אופי החופשה הרצוי על מנת להתאים בית מלון תואם ציפיות.

רצועת חוף

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו