מופעי טלפתיה לחתונת תיירים בארץ

מופעי טלפתיה כבשו את הבמות בכל העולם וכמובן גם בישראל. אמנים שונים מקיימים מופעי טלפתיה עוצרי נשימה מול קהל וחלקם מופיעים בתוכניות טלוויזיה או שיש להם תוכנית משלהם. מכיוון שמדובר בתופעה בינלאומית ומכיוון שמדינת ישראל, כמדינה חשובה לשלושת הדתות הגדולות, מייצרת תיירות חתונות ענפה ומפיקים מקומיים עוסקים בהפקת חתונות של תיירים בישראל. אנו רואים לא פעם מופע של אמן טלפתיה דובר אנגלית במסגרת חתונת תיירים, האם זה מתאים? האם זה כדאי מבחינת ההתאמה לאירוע?

 

אנגלית חובה

מנטליסט טוב ככל שיהיה לא יוכל לקיים מופע טלפתיה מול קהל תיירים שאינו דובר עברית ללא שליטה בשפה האנגלית. לא מעט אמני טלפתיה השקיעו בלימודי אנגלית ברמה גבוהה כדי להתאים את עצמם למופעים מול קהל זר אם בישראל ואם במקומות אחרים ברחבי העולם. גם אמן שמגיע להופעה בקהילה יהודית בארצות הברית נדרש לעיתים לדבר אנגלית ולא עברית.

מאז העלייה הגדולה של יהודי ברית המועצות לשעבר קמו כאן אמני טלפתיה דוברי רוסית והם מופיעים בפני קהל רוסי כאן בארץ וכן, לקהל דובר רוסית בכל רחבי מזרח אירופה. אחד הקהלים שחובב במיוחד את אמני הטלפתיה הוא קהל האוליגרכים הרוסים וחלק מאמני הטלפתיה הישראליים הופיע באחוזותיהם.

 

חתונה מצחיקה ומפתיעה

אמני טלפתיה מבצעים מופעים המשלבים על פי רוב בין עולם המסתורין והאשליה לבין עולם ההומור והצחוק. לפיכך, ניתן בהחלט לבצע התאמה בין קטעים מתוך המופע לבין אירוע חתונה. דבר נוסף שמאפשר את מופע הטלפתיה במסגרת אירוע חתונה הוא העובדה שאמני טלפתיה נעזרים במשך כל המופע כמעט במתנדבים מהקהל. קיום קטע על הבמה בו משתתפים החתן והכלה עשוי להיות אחד הרגעים החזקים ביותר באירוע ואולי החזק ביותר והזכיר ביותר.

 

תחקיר מקדים

שאלות כלליות

אמני טלפתיה מבצעים תחקיר לפני מופע שמתקיים במסגרת אירוע ולא בתיאטרון לקהל הרחב. החלק הראשון של התחקיר כולל מספר שאלות כלליות כמו: שמות מלאים של החתן, הכלה, בני משפחה קרובים, חברים, מהיכן הם מגיעים, בני כמה הם, היכן נולדו וגדלו וכן הלאה. פרטים אלה ישמשו את אמן הטלפתיה מאוחר יותר במהלך המופע.

 

שאלות עומק

החלק השני של התחקיר יכלול שאלות עומק שעשויות להוות את הבסיס לקטע או שניים שיתבצעו על הבמה. אמן הטלפתיה יברר כיצד הכירו החתן והכלה, הוא ישאל את החתן מה הכלה הכי אוהבת, הוא ישאל את הכלה מה בעלה לעתיד הכי אוהב, הוא ישאל את שניהם מה התחביבים שלהם ואיזה דברים מצחיקים הם עושים בלי להתכוון, מדוע החליטו לקיים חתונה בישראל ועוד.

 

חתונת הקסמים

חתונה שבה יופיע אמן טלפתיה ולא משנה באיזו שפה הוא ידבר תהיה חתונת קסמים, אחרי הכל גם אמן טלפתיה הוא סוג של קוסם. הקהל יגלה את ישראל דרך טיולים בארץ ודרך מופע מבדר ומפתיע שיאיר את החתן והכלה ויהפוך אותם לחלק בלתי נפרד מהמופע המרכזי ואת האירוע כולו לקסם.

תוכניות טלפתיה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו