פינה של שקט: כך תמצאו מלון שקט בירושלים

ירושלים, היא עיר שוקקת חיים מלאה בהיסטוריה, תרבות ומשמעות דתית. מהרחובות ההומים של העיר העתיקה ועד לשווקים התוססים, תמיד יש מה לראות ולעשות. עם זאת, אם אתם מחפשים בריחה ושלווה מהרעש וההמונים, ישנן הרבה אפשרויות זמינות. למעשה, ישנם מספר בתי מלון בירושלים המציעים פינה שקטה, בה תוכלו לסגת מהמולת העיר.

 

מלון "אמריקן קולוני"

מלון אחד כזה, הוא מלון "אמריקן קולוני", שנמצא במזרח ירושלים. המלון ממוקם בגן יפהפה המספק אווירה שקטה ושלווה. בנייני המלון מתוארכים לסוף המאה ה-19 ועמוסים בהיסטוריה. המלון נבנה במקור כארמון לפאשה עשיר, ולאחר מכן הפך למרכז לעיתונאים, דיפלומטים וסוכני ריגול בתקופת המנדט הבריטי. כיום, המלון מציע מפלט שליו מרחובות ירושלים הסואנים, תוך גישה נוחה לאטרקציות הרבות של העיר.

מרכז נוטרדאם

אפשרות נוספת למלון שקט בירושלים, היא "מרכז נוטרדאם". מלון זה ממוקם בלב העיר, ממש ליד השער החדש של העיר העתיקה. למרות מיקומו המרכזי, מרכז נוטרדאם מציע אווירה שלווה ומרגיעה. המלון שוכן במבנה יפהפה שהיה במקור הוספיס לצליינים המבקרים בארץ הקודש. כיום, הבניין שופץ לחלוטין והפך למלון מודרני המציע חדרים נוחים ואווירה שלווה.

 

מלון "אלגרה"

אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ושלווה באמת, אולי תרצו לשקול את מלון הבוטיק "אלגרה". מלון זה ממוקם בלב שכונת עין כרם, שהיא אזור שליו וציורי בירושלים. המלון שוכן בבניין אבן משוחזר  מהמאה ה-19 ומציע רק שישה חדרים, כל אחד מעוצב באופן ייחודי ומותאם לנוחות מירבית ורוגע.

 

"מלון הר ציון"

אפשרות נוספת למלון שקט בירושלים היא "מלון הר ציון". מלון זה ממוקם בלב העיר, במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה. למרות מיקומו המרכזי, מלון הר ציון מציע אווירה שלווה ושקטה. המלון שוכן בבניין יפהפה שהיה במקור וילה מהמאה ה-19. כיום, הבניין שופץ לחלוטין והפך למלון מודרני המציע חדרים נוחים ואווירה שלווה.

מלון בירושלים

"וולדורף אסטוריה" ירושלים

אם אתם מחפשים מלון עם אווירה ייחודית באמת, כדאי לכם לשקול את "וולדורף אסטוריה ירושלים". מלון זה, שוכן בבניין משוחזר משנות ה-20 שהיה במקור מלון פאלאס. הבניין שופץ לחלוטין והפך למלון יוקרתי המציע את כל השירותים שהייתם מצפים ממלון חמישה כוכבים. למרות האווירה היוקרתית שלו, מלון וולדורף אסטוריה ירושלים עדיין מצליח לספק אווירה שלווה ושקטה המושלמת למנוחה ולהירגעות.

 

אפשרויות נוספות

ניתן למצוא גם בירושלים מקומות אחרים של שקט כגון חדרים לפי שעה בירושלים מרכז העיר. את הפרטים הנוספים תוכלו למצוא כאן: jerusalemrooms.com.

 

לסיכום

לא משנה באיזה מלון תבחרו, יש המון אפשרויות למציאת פינה שקטה ושלווה בירושלים. בין אם אתם מחפשים מפלט שליו מהמולת העיר או פשוט מקום להירגע ולהירגע אחרי יום עמוס של סיורים, יש הרבה מלונות שיכולים לספק את האווירה המושלמת, במגוון סגנונות, עיצובים ומיקומים.

מלון בירושלים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו