קום והתהלך בארץ: 3 דברים שאסור לפספס בצפון

"הצפון" כמה משמעות טעונה במילה הזו, כזו שרק ישראלים יבינו מה הייחוד שלה. הצפון הוא בעצם יעד הנופש האולטימטיבי של כל ישראלי. לכל אחד יש את הצפון שלו, הצפון של הילדות עם המשפחה, הצפון של הטיולים עם החברים מהתיכון, הצפון שעולים אליו לרגילה בצבא, והצפון שחוזרים אליו כמבוגרים עם הילדים הקטנים שלנו.

ישראלים הם אנשים שאוהבים מאוד לטייל, ולשלב מסלולים ואטרקציות. אז הכנו לכם כאן רשימה קצרה של 3 מקומות שממש אסור לכם לפספס בצפון.

 

3 מקומות שאסור לכם לפספס בצפון

אין ספק שלבחור רק 3 מקומות שאסור לפספס בצפון זו משימה קשה מאוד, כמעט בלתי אפשרית. אבל בדיוק בגלל זה התייעצנו עם המומחים הכי גדולים לאזור הצפון: החברים שלנו מnorth-il מגזין הצפון של ישראל. אז הנה הרשימה הקצרה שהרכבנו בשבילכם:

  1. אתר החרמון – החרמון, כמו שכל ילד יודע, הוא ההר הכי גבוה בתחומיה של מדינת ישראל. שמורת החרמון נמצאת בקצה הצפוני של הארץ והיא מהווה אטרקציה מדהימה. אוהבי הסקי שבינינו יגיעו לחרמון כשיורד שלג, מכיוון שזהו המקום היחיד בישראל שבו אפשר לגלוש כמו שצריך. אבל גם אם אתם לא אוהבים סקי כדאי מאוד שתקפצו לחרמון. בחרמון יש גיאולוגיה ייחודית, צמחים ובעלי חיים שאפשר למצוא רק בו, וגם סיפור היסטורי מעניין מאוד.
  2. נחל עמוד – נחל עמוד שזורם בין צפת למירון הוא אחד ממסלולי הטיול האהובים ביותר בארץ, ולא סתם. מדובר על נחל קסום עם הרבה מאוד צמחייה, וכמובן האטרקציה המרכזית: בריכות ומעיינות מפנקים ביותר. גם בשיא הקיץ תוכלו למצוא בנחל עמוד מעיינות מים קרים וצלולים שהופכים את הטיול בו לתענוג אמיתי. ניתן לטייל בנחל בכמה מסלולים המתאימים גם למשפחות וגם למיטיבי לכת. רק לא לשכוח להצטייד בכל מה שדרוש לפני היציאה לטיול: מים, כובע, מפה, קרם הגנה, וכל השאר.
  3. העיר צפת – אם אתם אנשים שאוהבים ומחפשים אווירה רוחנית מיוחדת, צפת היא בלי שום ספק המקום המושלם מבחינתכם. בצפת יש שילוב מדהים של עיר עתיקה וישנה, קברי צדיקים חשובים, בתי כנסת עתיקים ומפורסמים, גלריות ייחודיות לאמנות יהודית, ועוד הרבה דברים מיוחדים שהופכים אותה לאחת מהערים המופלאות שיש לנו בארץ. אבל לא לדאוג, בצפת של ימינו יש גם קולינריה מעולה ומקומות לינה מצוינים כך שגם אם אתם לא כל כך בקטע הרוחני לא תהיה לכם בעיה למצוא מה לעשות.

 

לסיכום

אין ספק שצפון הארץ הוא אזור יפהפה ומיוחד. תוכלו למצוא בו אתרים ארכיאולוגיים מרתקים, מסלולי טיול בשלל רמות קושי, מסעדות מעולות, יקבי בוטיק, סיפורים היסטוריים ואנושיים, אתרי קמפינג ועוד. אתם יודעים בדיוק מה מעניין אתכם, אז פשוט תארזו את התיק וצאו לטייל. יש לנו ארץ מדהימה וחבל לפספס אותה!

קום

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו